donderdag 10 januari 2013

Schelleke bij ?

De meeste mensen die dit boek kochten, kochten ook nog dat boek, en dat, en dat, en wil je ze alle drie, dan kan dat goedkoper, wou het internet-bestelformulier nog aan mij kwijt. Ach ja.

Na de internet-bestelling kwam heel verrassend een telefoontje : ja meneer, als u nog voor een klein bedrag meer bestelt, dan rekenen wij geen extra portokosten meer.



Wat later in de stad liep ik bij de post binnen. Daar kwam de totaal onverwacht vraag, of ik niet op een gesprekje wou ingaan, betreffende een absoluut kosten-vrije zichtrekening. 

Bij de bank wilden zij me plots en onverwacht nog een verzekering aansmeren, en bij de optieker een o zo voordelige brillenverzekering.

Nu kan er niets meer onverwacht gebeuren. Of ?

Ik moet nog sinaasappelconfituur halen.

Ik verwacht zoiets als : bij afname van 10 glazen confituur krijg u als getrouwe klant, meneer, de zo begeerde platina-status en daarbovenop nog een lepeltje gratis.